سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اپلیکیشن فاب نسبت به گاجینو

 

همانطور که می دانید امروزه بچه ها علاقه بسیار زیادی به تکنولوژی داشته و در طول روز ساعت های زیادی را صرف کار با گوشی همراه، لپتاپ، کنسول های بازی و... می کنند. و همزان علاقه آنها به درس خواندن بسیار کم می شود! به همین علت گروه های آموزشی مختلفی تصمیم به ایجاد یک پلتفرم و یا اپلیکیشن آموزشی برای آنها گرفتند  . 

به همین علت امروزه نرم افزار های آموزشی همچون فاب و گاجینو از طرفداران زیادی برخوردار شدند، که به همین علت قصد داریم تا شما را با مزایای اپلیکیشن فاب نسبت به گاجینو آشنا سازیم، پس با ما همراه باشید....

 

بررسی قیمت 

در نرم افزار گاجینو برای آنکه شما بتوانید ویدئوهای آموزشی دروس سال تحصیلی خود را مشاهده کنید، باید ماهانه تقریبا بین 100 تا 150 هزار تومان پرداخت کنید، که در مقابل در اپلیکیشن فاب تنها با پرداخت 10 هزار تومان برای هر درس می توانید ویدئو های آموزشی مربوط به آن درس را مشاهده کنید که رقمی بسیار ارزان و یا حتی می توان گفت ارزان ترین در بین دیگر اپلیکیشن های آموزشی دانست. اما این ارزانی بی دلیل نیست و علت آن این است که فاب قصد دارد تا فرصت آموزش برابر را برای تمام دانش آموزان ایران زمین در سراسر ایران و نقاط محروم ایجاد کند!

بررسی میزان نوآوری در اپلیکیشن های فاب و گاجینو

اپلیکیشن گاجینو همانند دیگر نرم افزار های آموزشی یک منو داشته و با آن می توان به ویدئوهای آموزشی دسترسی پیدا کرد. اما در فاب تنها این راه برای رسیدن دانش آموزان به ویدئو های آموزشی خود نیست! چراکه دانش آموزان می توانند به راحتی به وسیله دوربین گوشی همراه خود و یا همان اسکن هوشمند AR، دوربین خود را در مقابل آن مبحث درسی و یا سر فصل مورد نظر قرار داده و به راحتی و به سرعت ویدئو های آموزشی آن درس را مشاهده کنند. و در اصل این تکنولوژی موجب می شود تا دانش آموزان  تعامل بیشتری با دنیای مجازی داشته باشند و در نتیجه با علاقه خیلی بیشتری مشغول درس خواندن شوند.

کافیست برای آشنایی هرچه بیشتر با این اپلیکیشن آموزشی و همچنین دانلود و استفاده از آن، عبارت "فیلم های آموزشی فاب" را در گوگل جستجو کرده و به راحتی خودتان با چشمان خودتان ببینید و باور کنید!

منبع:  https://vrgl.ir/FfXFT